sobota, 17 maja 2014

Przepraszam

Wybaczcie mi ludzie że się nie odzywam, ani nic nie dodaje - po prostu jak grom z jasnego nieba spadły na mnie dodatkowe obowiązki - jeszcze do końca maja i przez cały czerwiec jestem w domu i egzystuje przez około 4-5 godzin (zależy głównie od tego czy kładę się spać wcześniej czy też się nie wysypiam ) a obowiązków domowych też mi wcale nie ubyło więc nie mam zbyt wiele czasu na pisanie. Obiecuje jednak że postaram się przez ten czas dodać choć jeden rozdział a później wrócić już do normalnego pisania.

Dziękuję wszystkim czytelnikom za cierpliwość i wyrozumiałość. Wyjątkowo jeśli ktoś jest zainteresowany powiadomieniem o następnej notce z rozdziałem to można napisać do mnie na gg - 32401376.

Do usłyszenia mam nadzieję wkrótce.

2 komentarze:

  1. Witam,
    droga autorko ja czekam, i czekać będę... sama mam od kilku miesięcy wywrócone życie do góry nogami, przez co mam brak czasu na jakie koliwiek blogi.... więc dopiero teraz jestem w stanie cos napisać.....
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zrobilam to! Przeczytalam Dzieci Shar co mi na tel zgralas i... Czuje niedosyt. Masz tu wspaniala historie, ktora mozesz rozbudowac i wiele mozliwosci, a ja niemoge sie doczekac, wiec prosze znajdz chwile aby popracowac nad kolejnym rozdzialem. Toshiki

    OdpowiedzUsuń